Alla inlägg den 3 oktober 2015

Av Anhörig - 3 oktober 2015 08:07


 Vet ni vad som är värre än att upptäcka en nedsmetad toalett, när man ska använda den? Jo, det är att upptäcka det efteråt.

 

 


I tisdags lämnade jag T på växelboendet. Sen åkte jag direkt till jobbet och därefter till min lilla strandbod, där jag sov över. Dagen därpå var jag först i stan (Visby) och sen jobbade jag dubbelpass – kväll och natt. På morgonen, när jag gick av mitt magnumpass, åkte jag först och handlade och därefter till min bilmek, som skulle titta på avgassystemet, eftersom jag fått nedslag på det vid besiktningen.


När jag äntligen kom hem, var jag så nödig att jag skyndsammt drog ner byxorna i farten och nästan flög in på toan med brallorna runt knäna. Åh, vilken befrielse! Minst 1 kilo lättare reste jag mig och då upptäckte jag att toan var helt nedsmetat med bajs, en liten hälsning från T, som jag tyvärr inte upptäckt innan vi åkte till boendet.


Sen städade jag resten av dagen, Ts rum, hallen, köket, tvättstugan trappan, mitt rum, allt, tills hemmet sken och luktade gott. Jag avslutade dagen med att ta ett varmt bad och ett glas rosé. Sen somnade jag ovaggad.

Ovido - Quiz & Flashcards